Sunday, June 5, 2011

FxCamera - Android Application v0.7.2




Hehe. Posting ni kalau 3 orang gangster tu ada baca mesti penuh komen kat Facebook gua. Haha. Tak apa. Ni aku nak kongsi sikit tentang satu aplikasi yang aku baru download untuk Nexus S yang aku baru guna. FxCamera - Android Application v0.7.2. Menarik bila mana ia digabungkan dengan kamera 8 megapixel yang dah sedia ada dalam Nexus S ni. Hasilnya seperti yang aku tunjukkan kat atas tu. (Tapi sebenarnya kalau apa yang kita snap tu dah menarik, pakai aplikasi apa pun tetap nampak menarik haha.) Okey, ada 5 mode untuk aplikasi ini iaitu Toycam, Polandroid, Fisheye, Symmetricam dan Warhol. Bagi sesiapa yang pakai smartphone sekarang bolehlah cuba search di Android Market. Dan kalau jumpa aplikasi untuk kamera yang lagi sempoi dan menarik jangan lupa beritahu aku ya. Nak cuba jugak. Aku ni dah la baru baby dalam penggunaan smartphone ni. Itupun akibat diprank 3 gangster yang aku ceritakan tadi. Haha.

No comments:

Post a Comment