Monday, June 13, 2011

PakMad Cafe, Jitra Kedah







Bila aku tengok gambar kat atas ni aku pun rasa nak tergelak. Haha. Mana taknya, bila aku tengok gaya aku ambil gambar-gambar ni dah macam penyiasat persendirian. Gambar pun dah jadi macam kelam kabut. Tapi takpa. Aku bukan nak bercakap pasal gaya gambar yang aku ambil tapi tempat ni. PakMad Cafe. Sebenarnya, aku sendiri pun jarang datang cafe ni sebab aku jauh. 

PakMad Cafe ni terletak di Jitra Kedah di mana cafe ini memang sesuai untuk bersantai sambil dengar muzik yang "easy listen". Kebanyakkan makanan yang dijual lebih kepada western food dan malam tu aku minum "Mango Float". Menarik juga rasanya. Aku pun tak ada benda sangat yang nak dikongsikan tetapi sekadar menghebahkan kepada korang semua tentang kewujudan cafe ini. Menurut kawan-kawan aku, cafe ini pun memang pernah beberapa kali masuk dalam rancangan apa entah di TV tu. Aku memohon maaf jikalau gambar yang aku sediakan tak dapat dilihat dengan jelas. Kalau nak jelas pergi sendiri. Haha. Aku pun dah cuba buat carian di Internet dan memang ada banyak review pasal cafe ni. Tunggu apa lagi, gerak la.

1 comment: